תקנון ותנאי שימוש ואחריות – מגה מקס הובלות
מסמך זה מהווה את התקנון, תנאי השימוש ותנאי האחריות של חברת "מגה מקס הובלות" (להלן: "החברה"). אנא קראו מסמך זה בעיון טרם הזמנת שירותי החברה, שכן הזמנת השירות מהווה הסכמה מצדכם לכל התנאים המפורטים להלן.
1. מבוא והגדרות
"החברה" או "המוביל" – חברת מגה מקס הובלות, בבעלות מקסים קולטון, בעלת ניסיון רב שנים בתחום ההובלות.
"הלקוח" – האדם או הגוף המשפטי המזמין את שירותי ההובלה מהחברה.
"ההובלה" – שירותי העברת מטען ממקום למקום, כולל שירותים נלווים כגון אריזה, פירוק והרכבה.
"המטען" – כל פריט, מוצר, ריהוט או חפץ המיועד להובלה במסגרת הסכם ההובלה.
"הזמנה" – הסכם בין הלקוח לחברה למתן שירותי הובלה, בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון זה.
"ביטוח" – כיסוי ביטוחי למטען בהתאם לתנאי הפוליסה של החברה.
2. תיאור השירותים
חברת מגה מקס הובלות מתמחה במגוון שירותי הובלה מקצועיים ברחבי הארץ, תוך הקפדה על איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות. לחברה צוות מיומן של מובילים אדיבים, כלי רכב ייעודיים קטנים וגדולים וציוד הובלה ואריזה מקצועי.
2.1 הובלת דירות ובתים
הובלת תכולת דירות ובתים פרטיים, מדירות סטודיו ועד וילות גדולות. השירות כולל העמסה, הובלה ופריקה של כל תכולת הדירה, תוך הקפדה על שמירה על הציוד והרהיטים.
2.2 הובלת משרדים ומוסדות ציבור
החברה מתמחה בהובלת משרדים ומוסדות ציבור, כולל העברת ציוד משרדי, מחשבים, ארכיונים, ריהוט וציוד מקצועי. ההובלה מותאמת לצרכי העסק או המוסד, תוך תכנון מדויק שמאפשר המשך פעילות שוטפת עם מינימום הפרעה.
2.3 אריזה מקצועית
החברה מציעה שירותי אריזה מקצועיים, הכוללים:
-
אספקת חומרי אריזה איכותיים (קרטונים, ניילון בועות, נייר עטיפה, סרטי הדבקה)
-
אריזת תכולת הבית או המשרד על ידי צוות מיומן
-
אריזה מיוחדת לפריטים שבירים ועדינים
-
סימון תכולת האריזות לצורך התמצאות קלה בפריקה
2.4 אחסנה
החברה מציעה שירותי אחסון לטווח קצר וארוך במחסנים מאובטחים ונקיים. שירותי האחסון כוללים:
-
אחסון של תכולת דירה מלאה או פריטים בודדים
-
אחסון ארכיונים ומסמכים עסקיים
-
שמירה על הציוד המאוחסן בתנאים אופטימליים
-
אבטחה ומיגון של המחסנים
2.5 שירותים נוספים
-
פירוק והרכבה של ריהוט
-
העברת חפצים כבדים (כגון כספות, פסנתרים)
-
שימוש במנופים ומתקני הרמה מיוחדים
-
ייעוץ וליווי מקצועי לתכנון ההובלה
3. הזמנת שירות והתחייבויות
3.1 אופן הזמנת השירות
הזמנת שירותי הובלה מחברת מגה מקס הובלות תתבצע באחת מהדרכים הבאות:
-
פנייה טלפונית למשרדי החברה
-
מילוי טופס באתר האינטרנט של החברה
-
הגעה פיזית למשרדי החברה
בעת ההזמנה, יידרש הלקוח למסור פרטים מדויקים אודות ההובלה, לרבות:
-
כתובות מקור ויעד
-
תכולת ההובלה (סוג וכמות הפריטים)
-
מועד ההובלה המבוקש
-
תנאי גישה מיוחדים (קומה, מעלית, מדרגות, חניה)
-
שירותים נוספים נדרשים (אריזה, פירוק והרכבה, אחסון וכדומה)
3.2 התחייבויות הלקוח
הלקוח מתחייב למסור לחברה פרטים מלאים ומדויקים לגבי המטען והתנאים בהם תתבצע ההובלה. מסירת פרטים חלקיים או לא מדויקים עלולה לגרום לעיכובים, תוספות מחיר או אף לביטול ההובלה.
הלקוח מתחייב להיות נוכח או לדאוג לנציג מטעמו שיהיה נוכח בכתובות המקור והיעד בשעות שנקבעו לביצוע ההובלה, כדי לאפשר את ביצועה.
3.3 אישור ההזמנה
לאחר קבלת פרטי ההובלה, החברה תשלח ללקוח הצעת מחיר מפורטת. ההזמנה תיכנס לתוקף רק לאחר אישור הלקוח את הצעת המחיר ותשלום המקדמה כמפורט בסעיף התשלום.
4. תנאי תשלום ומחירים
4.1 מחירון
מחירי ההובלה נקבעים בהתאם לפרמטרים הבאים:
-
גודל הדירה/המשרד וכמות המטען
-
המרחק בין נקודת המוצא ליעד
-
תנאי הגישה (קומה, מעלית, מדרגות)
-
מורכבות ההובלה והצורך בציוד מיוחד
-
שירותים נוספים (אריזה, פירוק והרכבה, אחסון)
-
עונתיות ויום בשבוע
המחירים המוצגים באתר החברה ובפרסומים שונים הם אינדיקטיביים בלבד. מחיר סופי ומחייב יינתן רק לאחר בדיקת פרטי ההובלה הספציפיים.
4.2 הצעת מחיר
לאחר קבלת פרטי ההובלה, תספק החברה ללקוח הצעת מחיר מפורטת, הכוללת:
-
פירוט העבודה המבוקשת
-
עלות ההובלה הבסיסית
-
עלות שירותים נוספים (אם הוזמנו)
-
מסגרת הזמן המשוערת לביצוע ההובלה
-
תנאי תשלום
הצעת המחיר תהיה בתוקף למשך 14 ימים ממועד הוצאתה, אלא אם צוין אחרת.
4.3 תנאי תשלום
תנאי התשלום הם כדלקמן:
-
מקדמה בסך 25% מערך ההובלה תשולם בעת אישור הזמנת השירות
-
יתרת התשלום תשולם עם סיום ההובלה, לפני פריקת המטען ביעד הסופי
-
אמצעי תשלום מקובלים: מזומן, כרטיס אשראי, העברה בנקאית או צ'ק (בכפוף לאישור)
4.4 תוספות מחיר
החברה רשאית לגבות תוספת מחיר במקרים הבאים:
-
אם בפועל נדרשת עבודה רבה יותר ממה שהוערך מראש
-
אם נתגלו קשיי גישה שלא דווחו מראש
-
אם נוספו פריטים להובלה שלא נכללו בהערכה המקורית
-
עבור המתנה ועיכובים שאינם באחריות החברה
-
עבור הובלה בשעות הלילה, סופי שבוע וחגים
5. אחריות החברה
5.1 מקצועיות וביצוע השירות
חברת מגה מקס הובלות מתחייבת לבצע את שירותי ההובלה ברמה מקצועית גבוהה, באמצעות צוות מיומן ואדיב, תוך שימוש בציוד מתאים ובטיחותי2. החברה תפעל בהתאם לסטנדרטים גבוהים של שירות ובהתאם לכל דין, לרבות תקנות שירותי הובלה.
5.2 לוחות זמנים
החברה תעשה כל מאמץ לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו לביצוע ההובלה. עם זאת, ייתכנו עיכובים עקב גורמים שאינם בשליטת החברה, כגון תנאי מזג אוויר, עומסי תנועה, חסימות דרכים וכדומה. במקרה של עיכוי צפוי, החברה תיידע את הלקוח בהקדם האפשרי.
5.3 טיפול במטען
החברה תטפל במטען בזהירות המרבית, תוך שימוש באמצעי אריזה והגנה מתאימים לסוג המטען. הצוות המקצועי של החברה עבר הכשרה בטיפול בפריטים עדינים ושבירים.
5.4 ביטוח
החברה מבטחת את המטען במסגרת פוליסת ביטוח מקיפה. גבול האחריות הבסיסי הוא עד 150,000 ש"ח להובלה כולה, ועד 25,000 ש"ח לפריט בודד, אלא אם נרכש ביטוח נוסף. הביטוח אינו מכסה פריטי ערך כגון תכשיטים, כסף מזומן, מסמכים ופריטי אספנות, אלא אם סוכם אחרת מראש ובכתב.
5.5 מגבלות אחריות
אחריות החברה לא תחול במקרים הבאים:
-
נזק שנגרם עקב אריזה לקויה שבוצעה על ידי הלקוח
-
נזק לפריטים שבירים או עדינים במיוחד, אלא אם נארזו על ידי החברה
-
נזק הנובע מפגמים מובנים במטען
-
נזק שנגרם עקב תנאי מזג אוויר קיצוניים
-
נזקים עקיפים או תוצאתיים כגון אובדן הכנסה, מידע או זמן
-
נזק שלא דווח במעמד ההובלה או תוך 24 שעות מסיומה
6. אחריות הלקוח
6.1 הכנת המטען להובלה
באחריות הלקוח להכין את המטען להובלה טרם הגעת צוות ההובלה, אלא אם הוזמנו שירותי אריזה. ההכנה כוללת:
-
פינוי חפצים קטנים ושבירים
-
ריקון ארונות ומגירות
-
ניתוק מכשירי חשמל ואלקטרוניקה
-
הסרת תמונות ופריטים תלויים מקירות
-
הכנת רשימת מצאי של הפריטים המיועדים להובלה
6.2 פריטים יקרי ערך
הלקוח מתחייב לא לכלול בהובלה פריטים יקרי ערך כגון תכשיטים, כסף מזומן, מסמכים אישיים, פריטי אספנות יקרים וכדומה, אלא אם הודיע על כך מראש לחברה וקיבל את אישורה בכתב.
6.3 חומרים מסוכנים
הלקוח מתחייב לא לכלול בהובלה חומרים מסוכנים, דליקים, נפיצים, רעילים או אסורים לפי כל דין, כמפורט בתקנות שירותי הובלה.
6.4 הבטחת גישה
הלקוח מתחייב להבטיח גישה נוחה ובטוחה למקום ההעמסה והפריקה, כולל:
-
חניה קרובה למקום ההעמסה והפריקה
-
הודעה מראש על מדרגות, מעברים צרים או מכשולים אחרים
-
קבלת אישורים נדרשים מהרשויות המקומיות במקרה של הצבת משאית במקום אסור לחניה
-
תיאום עם ועד הבית או הנהלת הבניין לגבי שימוש במעלית משא (אם קיימת)
7. הליך ההובלה
7.1 תיאום מקדים
לפני ביצוע ההובלה, החברה תיצור קשר עם הלקוח לתיאום סופי של:
-
שעת ההגעה המדויקת
-
פרטי איש הקשר בכתובת המקור והיעד
-
הנחיות מיוחדות (אם יש)
7.2 ביצוע ההובלה
הליך ההובלה יכלול את השלבים הבאים:
-
הגעת צוות ההובלה לכתובת המקור
-
סקירה ראשונית של המטען על ידי ראש הצוות
-
הגנה על רצפות ומשקופים לפי הצורך
-
פירוק רהיטים (אם נדרש)
-
אריזת פריטים (אם הוזמן שירות אריזה)
-
העמסת המטען לרכב ההובלה
-
הובלה ליעד
-
פריקת המטען ביעד
-
הרכבת רהיטים (אם נדרש)
-
החתמת הלקוח על אישור סיום ההובלה
7.3 בדיקת המטען
בסיום ההובלה, מומלץ ללקוח לבדוק את המטען ולוודא שכל הפריטים הגיעו ליעדם במצב תקין. כל נזק או אובדן יש לציין בטופס סיום ההובלה.
8. ביטול הזמנה
8.1 ביטול על ידי הלקוח
הלקוח רשאי לבטל את הזמנת ההובלה בכפוף לתנאים הבאים:
-
ביטול עד 72 שעות לפני מועד ההובלה – ללא חיוב
-
ביטול בין 24-72 שעות לפני מועד ההובלה – חיוב של 20% מסכום ההזמנה
-
ביטול פחות מ-24 שעות לפני מועד ההובלה – חיוב של 50% מסכום ההזמנה
-
אי-הופעה ללא הודעה מוקדמת – חיוב מלא של סכום ההזמנה
ביטול ההזמנה ייעשה בכתב, באמצעות דוא"ל או הודעה במשרדי החברה.
8.2 ביטול על ידי החברה
החברה רשאית לבטל את ההובלה בנסיבות הבאות:
-
כוח עליון (מלחמה, שביתה, תנאי מזג אוויר קיצוניים וכדומה)
-
אי עמידה של הלקוח בתנאי התשלום המוסכמים
-
גילוי מידע שגוי או חלקי שנמסר על ידי הלקוח, אשר מונע את ביצוע ההובלה כמתוכנן
בכל מקרה של ביטול על ידי החברה, למעט במקרה של מסירת מידע שגוי על ידי הלקוח, יוחזרו ללקוח כל הסכומים ששילם על חשבון ההובלה.
9. פרטיות ומידע אישי
9.1 איסוף ושימוש במידע
חברת מגה מקס הובלות אוספת ומעבדת מידע אישי של לקוחותיה לצורך מתן השירות, ניהול הקשר עם הלקוח, שיפור השירות והתאמתו לצרכי הלקוח. המידע נאסף במהלך יצירת הקשר עם החברה והזמנת השירות.
9.2 שמירת סודיות
החברה מתחייבת לשמור על סודיות המידע של לקוחותיה ולא למסור מידע אישי לצד שלישי, למעט במקרים הבאים:
-
כאשר הדבר נדרש לצורך ביצוע השירות (כגון העברת פרטים לחברת ביטוח)
-
כאשר הדבר נדרש על פי חוק או צו של רשות מוסמכת
-
בהסכמת הלקוח
9.3 הסרה ממאגר המידע
הלקוח רשאי לבקש בכל עת את הסרת פרטיו ממאגר המידע של החברה, באמצעות פנייה בכתב למשרדי החברה.
10. יישוב סכסוכים
10.1 דרכי התקשרות וטיפול בתלונות
בכל מקרה של בעיה, שאלה או תלונה, ניתן לפנות לחברה באחת הדרכים הבאות:
-
טלפון: [מספר הטלפון של החברה]
-
דוא"ל: [כתובת הדוא"ל של החברה]
-
כתובת: [כתובת משרדי החברה]
החברה מתחייבת להשיב לפניות בתוך 3 ימי עסקים מיום קבלתן.
10.2 פתרון מחלוקות
בכל מקרה של מחלוקת, יפעלו הצדדים לפתרון בדרכי נועם. לא הגיעו הצדדים להסכמה, תועבר המחלוקת לבוררות מוסכמת או לבית משפט מוסמך במחוז המרכז.
11. תנאים כלליים
11.1 רישיונות וביטוחים
חברת מגה מקס הובלות מחזיקה בכל הרישיונות והביטוחים הנדרשים לביצוע פעילותה, כולל:
-
רישיון מוביל בתוקף כנדרש בתקנות שירותי הובלה
-
ביטוח אחריות מקצועית
-
ביטוח צד ג'
-
ביטוח כלי רכב ותכולה
11.2 שינויים בתקנון
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי. השינויים ייכנסו לתוקף מיד עם פרסומם באתר החברה. הזמנות שאושרו טרם השינוי יכובדו לפי התנאים שהיו בתוקף בעת אישור ההזמנה.
11.3 חוק ושיפוט
על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו יחולו דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הנוגע לתקנון זה ולשירותים המוצעים על ידי החברה נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז המרכז.
11.4 שונות
אי אכיפה של החברה על הוראה מהוראות תקנון זה, לא תיחשב כוויתור על זכויותיה. אם ייקבע כי סעיף כלשהו בתקנון זה אינו חוקי, בטל או בלתי אכיף מסיבה כלשהי, הסעיף יופרד מהתקנון והדבר לא יפגע בתוקפם ובאכיפתם של שאר סעיפי התקנון.
12. סיכום
חברת מגה מקס הובלות, בבעלות מקסים קולטון, מחויבת להעניק ללקוחותיה חוויית הובלה מקצועית, יעילה ונעימה. עם צוות מיומן של מובילים אדיבים, כלי רכב ייעודיים וציוד הובלה ואריזה מקצועי, החברה ערוכה לתת מענה לכל צרכי ההובלה שלכם. אנו מודים לך על בחירתך בשירותינו ומבטיחים לעשות כל מאמץ כדי שההובלה תעבור בצורה חלקה ומוצלחת.